Forum www.MotoClubRadom.za.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Regulamin forum

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.MotoClubRadom.za.pl Strona Główna -> Info dla osób chcących należeć do klubu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Gładzior
MOD Team
MOD Team



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 1906
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:33, 07 Mar 2009 Temat postu: Regulamin forum

I. Na łamach forum kategorycznie zabrania się:

1. Umieszczania treści obraźliwych lub oszczerczych względem KOGOKOLWIEK.Dotyczy to w szczególności:
a. wypowiedzi skierowanych do innych użytkowników forum
b. wypowiedzi skierowanych do osobowości prawnych, grup wyznaniowych, mniejszości rasowych

2. Umieszczania treści wulgarnych, przez co rozumie się:
a. niewyszukane słownictwo
b. pornografię
c. przemoc i treści drastyczne

3. Uprawiania i propagowania piractwa, przez co rozumie się m.in.:
a. łamanie praw autorskich lub umożliwianie tego innym, czyli:
* udostępnianie cracków, seriali, keygenów, loaderów, regkeyów
* udostępnianie innego nielegalnego lub nielegalnie uzyskanego oprogramowania
* udostępnianie informacji pozwalających użytkować lub w oczywisty sposób zdobyć rzeczy wcześniej wymienione
* pytanie o informacje umożliwiające zdobycie/użytkowanie rzeczy wcześniej wymienionych

4. Umieszczania treści niezgodnych z polskim prawem (nieujętych w punktach 1-3)


II. Użytkownik zobowiązany jest dbać o porządek na forum; w tym celu należy:

1. Unikać zakładania wątków dotyczących tematów wielokrotnie już omówionych i kwestii uznawanych na forum za oczywiste. By tego uniknąć, należy:
a. poszukać samodzielnie odpowiedzi za pomocą popularnych wyszukiwarek internetowych (www.google.pl lub [link widoczny dla zalogowanych]).
b. upewnić się, że rozwiązanie problemu nie znajduje się w zasięgu ręki w postaci instrukcji do danego urządzenia/programu.

2. Unikać powielania istniejących już wątków. Przed założeniem wątku dotyczącego jakiegoś aktualnego zagadnienia sprawdź na kilku ostatnich stronach w danym dziale, czy topik na ten temat nie został już założony.

3. Nie dublować kont - każde zdublowane konto zostanie zbanowane. Jeśli masz problem z kontem zgłoś się do administracji.

4. Nowe wątki zakładać w odpowiednich działach. Każdy z działów ma opis określający jego tematykę. Jeżeli nie masz pewności, który dział jest najodpowiedniejszy dla Twojego tematu, umieść go tam, gdzie według Ciebie pasuje najlepiej - najwyżej zostanie przeniesiony przez moderatora.

5. Powstrzymywać się przed umieszczaniem podobnych tematów/postów w kilku miejscach jednocześnie. Takie postępowanie jest postrzegane jako zaśmiecanie forum. Jeżeli wracasz do jakiegoś zagadnienia, dopisz się w swoim poprzednim topiku (w którym była o tym mowa) zamiast zakładać nowy.

6. Wątki tytułować konkretnie, w sposób mówiący w skrócie o tym, czego dotyczą - czyli nie: "Pomocy!", "Co się dzieje?", "Pilne!" etc. Pamiętaj, że nadając topikowi konkretny tytuł, ułatwiasz innym korzystanie z forum i jednocześnie zwiększasz swoje szanse na uzyskanie odpowiedzi.

7. Nie zamieszczać linków do stron/plików mogących spowodować uszkodzenie bądź zawieszenie komputera/przeglądarki. W ekstremalnych przypadkach takie osoby będą banowane bez ostrzeżenia.

8. Powstrzymywać się od zamieszczania prywatnej korespondencji (e-maili, logów, PW, etc.) bez zgody rozmówcy.

9. Unikać zamieszczania w danym wątku kilku swoich postów z rzędu - jeżeli pojawia się potrzeba dopisania czegoś do wysłanego już posta, należy skorzystać z opcji "edytuj".

10. Unikać zbaczania z głównego tematu wątku, ze szczególnym uwzględnieniem osobistej wymiany zdań (sprawy prywatne należy załatwiać przez PW).

11. Powstrzymywać się od zamieszczania postów nic niewnoszących do dyskusji, np. o treści "Yellow_Light_Colorz_PDT_16", "zgadzam się w pełni z przedmówcą", oraz postów będących wyłącznie powtórzeniem informacji podanych już w wątku przez innego uczestnika forum. Niedozwolone jest umieszczanie postów o treści "Było!", "Szukaj!" bez podania pytającemu dokładniejszych wskazówek (np. linka do tematu, w którym dane zagadnienie było omawiane, lub haseł pomocnych przy korzystaniu z wyszukiwarki forum/internetowej).

III. Kary i ograniczenia


1. Posty i wątki niezgodne z regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez moderatorów.

2. Awatary, podpisy i inne pola pozostawione do dyspozycji użytkownika również mogą być modyfikowane, usuwane a niekiedy blokowane, jeżeli będą zawierać niedozwolone treści.

3. Użytkownicy nagminnie łamiący regulamin i ignorujący upomnienia moderatorów powinni liczyć się z zablokowaniem dostępu do forum. Także jednorazowe przewinienia uznane przez któregoś z administratorów/moderatorów za ciężkie mogą zaowocować tym samym bez uprzedniego upomnienia.

a. Zablokowanie dostępu do forum (zwane banem) może mieć następujący charakter:
* czasowy określony - konto użytkownika zostanie zablokowane na czas określony przez moderatora w momencie zablokowania. Po upływie tego czasu konto zostanie odblokowane.
* czasowy nieokreślony - konto użytkownika zostanie zablokowane na czas bliżej nikomu nieznany. Smile
* permanentny - konto zostanie zablokowane na zawsze bądź usunięte z bazy forum.
b. Niezależnie od czasu trwania bana, a stosownie do przewinień użytkownika i możliwości technicznych, konto może być zablokowane:
* imiennie - użytkownik nie będzie mógł zalogować się ze swoim nickiem, ale będzie mógł przeglądać forum lub założyć nowe konto.
* poprzez IP komputera (a w skrajnych wypadkach całej podsieci) - użytkownik w ogóle nie będzie mógł się połączyć z forum z danego IP.
c. Zwykłe przewinienia (o ile administracja nie zdecyduje inaczej) będą punktowane według tzw. 'punktacji systemu ostrzeżeń' (po 5 ostrzeżeniach użytkownik zostaje zbanowany)


Ostatnio zmieniony przez Gładzior dnia Śro 9:20, 25 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.MotoClubRadom.za.pl Strona Główna -> Info dla osób chcących należeć do klubu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin